Son Haberler
Anasayfa / protherm kombi servisi / Protherm kombi servisi arıza kodları – 444 27 28

Protherm kombi servisi arıza kodları – 444 27 28

Protherm kombi servisi arıza kodları

Siz değerli müşterilerimiz için aşağıda Protherm kombi servisi arıza kodları ve anlamlarını sizler için sıralamış bulunmaktayız. Sizlerde Protherm kombi servisi arıza kodları alıyorsanız yapmanız gereken tek şey bizleri arayarak durumu iletmek.

 

elmalı-protherm-kombi-servisi

 

Firmamızın yapmış olduğu tüm Protherm kombi servisi hizmetleri 1 yıl boyunca garanti altına alınmaktadır. 7 gün 24 saat boyunca kaliteli ve konforlu servis imkanı sağlamaktayız.

F1 Arıza Kodu : Cihazın ateşlenmemesi durumunda verilen arıza kodudur.

F4 Arıza Kodu : Çözümü – Sıcak su NTC’sini değiştirerek kombi cihazınızı kapatıp 5 dakika sonra tekrar açınız. Durum çözülmüş olacaktır.

F5 Arıza Kodu : Dış hava sensörü arızalı ise görülen hata kodudur.

F6 Arıza Kodu : Tesisat dönüş suyunun NTC sensörün de arıza var anlamına gelir.

F7 Arıza Kodu : Kombi cihazınız’da ki su basıncı yetersiz. Çözümü – Su barını 1.5 LT olarak ayarlayınız.

F10 Arıza Kodu : Tesisat suyunun basınç hatası vermesi durumunda karşılaşılan hata kodu.

F11 Arıza Kodu : Tesisatınız da devir daim hatası olduğu anlamına gelir.

F12 Arıza Kodu : Düşük voltaj hatası. Elektrik voltajınızın düşük olduğu zamanlarda görülen hata kodudur.

Protherm kombi servisi arıza kodları , sizlerde bu ve benzeri hata kodları ile karşılaşıyorsanız yapmanız gereken tek şey aşağıdaki irtibat bilgilerinden bizlere ulaşarak servis talebinde bulunmak. Bizleri aradığınız gün içerisinde sizlere geri dönüş yapılarak Protherm kombi cihazınız da oluşan teknik sorunları aynı gün içerisinde çözüme kavuşturmaktayız. Protherm kombi servisi arıza kodları .

İRTİBAT BİLGİLERİMİZ ;

Çağrı Merkezimiz : 444 27 28
Şube Tel. Numarası : 0216 399 57 50
0216 630 67 72

Hakkında admin

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*