Son Haberler
Anasayfa / protherm kombi servisi / Protherm Leopard kombi arıza

Protherm Leopard kombi arıza

Protherm Leopar kombi arıza

Protherm Leopar kombi arıza ları neledir ve çözümleri nasıldır ?

F4 arıza kodu : Bu uyarıyı ekran da görüyorsanız sıcak su NTC arızası mevcut demektir.

Çözümü : Sıcak su NTC’sini değiştirip kombi cihazınızı kapatıp 5 – 10 saniye arası bekleyip çalıştırın.

F7 arıza kodu : Kombinizin su bar ayarı yetersiz demektir.

Çözümü : Su bar ayarı 1.5 LT olmalıdır. Şayet Su bar ayarınız doğruysa elektronik kart arızası mevcut demektir. Buna sizin müdahale etmeniz mümkün değildir.

F0 arıza kodu : Kalorifer sistemindeki suyun azalmış olabileceği anlamına gelir.

Çözümü : Su basınç barını 1.5 LT tamamlayınız.

F2 arıza kodu : Kalorifere giden suyun sensörün arızalandığı anlamına gelir.

Çözümü : Sensörün değişmesi.

F3 arıza kodu : Cihazın aşırı ısınmasından kaynaklanır.

protherm-kombi-ariza

Protherm Leopar kombi arıza

Çözümü : Peteklerinizin vanasını kontrol ediniz. En az 2 petek vanasını açık bırakmalısınız. Peteklerin altındaki Filtreyi açıp temizleyin.

Protherm Leopar kombi arıza meydana geldiği zaman sizlere önerimiz direk yetkili teknik servis elemanlarınızı aramanızı şiddetle öneririz. Sebebi ise Protherm Leopar kombi arıza kodu ekrana geldiği zaman sizin müdahalenizle başka ve büyük bir sorunlara yol açabilirsiniz.

Protherm Leopar kombi arıza meydana geldiğinde bizlere ulaşabileceğiniz seçenekler ;

Alo çağrı merkezi numarası : 0216 444 27 28

Online servis talebinde bulunmak için TIKLAYINIZ.

Görüşlerinizi ve şikayetlerinizi bildirmek için TIKLAYINIZ.

Hakkında erfa

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*